6. august 2012

Pärnus tibutantsu tantsimas ja festivalil

Sel nädalavahetusel käisimekoos Arko ja Ulrikaga Pärnus. Toimus Eesti Linatantsu festival, mis minu jaoks oli juba 8. korda. Algas tibutantsuga Ehitajate teel, millega tantsisime sisse uue Tallinn-Riia mnt teejupi. Guinessi rekordit üritasime püüda tibutantsuga, kuid paraku jäi see ameerikaalste rekord ületamata. Meid oli kokku umbes-täpselt 1111 tibu. Hiljem jätkasime tantsimist Pärnus, Nooruse maja hoovis. Sealt edasi liikusime peale kella 21 Kuursaali, kus meile esines ansambel Laine. Uskumatu kui palju lugusi me oma varasest lapsepõlvest mäletasime ja nende saatel siis tantsu lõime. Kaie Seger oli nii hea ja tubli organiseermise töö ära teinud, et lisaks 3 erinevas kohas linnas saime tantsida ja pääsesime ka sinise festivali käepaelga tasuta sisse. Öömajale Nikolai-Rüütli tänava 2. korrusele jalutasime seitsmekesi siginat saginat täis öö. Pärnu linn oli melu täis ja rahvast tänavatel liikumas. Ilm oli ka mõnusalt soe ja lätlannast linetantsu õpetaja poolt õpetatud tants oli sisult vihmane, kuid oma olemuselt päikeseline. Jalad olid villis, kuid sellest me oma tuju rikkuda ei lasknud ja tantsisime pühapäeval Pärnu vallikäärus. Pärast trotsisime suuri laineid ja tugevat tuult ning tormasin Pärnu rannas merre ujuma. Õhk oli 24 C ja vesi 20 C. Seda tuult nautisid ka paljud surfarid, kes oma lohedega meile silmailu pakkusid. Vähemalt oli ilm hea ja kordaläinud üritus. Septembrist siis jälle tantsima, sest selgus, et sammud tulevad meelde ja meie Endla tänava tansijaid oli ikka päris tore festivalil kohata. Pikarivi pilt on ANTS LIIGUS/PRNPM/EMF.
Kajastuse Pärnu Postimehest leiad siit. Ja Liliana Jüristo fotod siit. Video meie pikarivi tibudest, mille filmis ja töötles Mart Seger. Estonian Line Dance Festival 2012