26. aprill 2013

Elu nagu kreisiraadio

Lugejad kirjutavad ja privaatsuse huvides jagan seda kirjavahetust ilma nimedeta. Aga nalja peab ju ikka saama ja see oli selline kogemus, mida kohe pidin jagama. On aprillikuu naljakuu, kuigi see viisakas härra ajas tõsist juttu.

Sellise kirja sain siis eile: Mingisugusel imelikul põhjusel viskab teie blogi ette, kui ma Googlesse enda nime kirjutan. Aegajalt kuvab isegi võõra inimese pilte esilehel. Kuna ma tegelen ettevõtlusega ja päris paljud inimesed trükivad minu nime Googlesse. Sooviksin, et võõra inimese pilte ei kuvataks minu nime juures.  Palun kustutage vastavad pildid enda kodulehelt ära. Pildid asuvad selles postituses (lisati link). Jään ka teie tagasisidet ootama.

Uurisin Arko abiga asja ja ei miskit, arvata võib, et keegi härra X soovib Google abil oma firmale ja isikule piltide abil tasuta reklaami saada ja asus tema siis Internetti puhastama ja kirjutama. Saatsin siis viisaka vastuse: Tere,  ma ei saa Teie kirjast hästi aru, sest kui ma need pildid blogi sissekandesse lisasin, siis on need meie isiklikud pildid ja ei pea  vajalikuks meie piltide eemaldamist. Palun uurige, milles probleem, sest Teie nimi ei ole seotud ei minu piltide ega postitustega. Palun mõistke, et Internet on avalik ja meie neid asju muuta ei suuda. Loodan, et Teie kliendid on ka mõistlikud ja ei aja segamini Internetti ja Teie erialase töö allikaid. Soovisin edu sellele itimehele.

Täna oli uus päev ja saabus uus kiri ja minu telefonile tehti 2 vastamata kõnet: Tere. Ma uurisin seda asja seal natuke lähemalt ja Google seostab neid pilte minuga, kuna arhiivi lehel on juttu Hr sotsiaalminstrist ning seal on ka sees sõna  xxxxx. Paluks kustutada ära sõna xxxxx, see peaks probleemi lahendama. See sõna asub siin (lisatud link). Tänan.

Helistasin siis tagasi ja vestlesime teemal ja ma märkisin ära, et tegemist oleks nagu kreisiraadio saatega ja kuidagi naljakalt sarnane on hr Laari juhtumiga, kui tal sai Internetis FB ruum "täis". Leppisime kokku, et võin talle vastu tulla ja selle sõna xxxxx, mis tegelikkuses oli omadussõna ja iseloomustas kodust söögitegemise abinõud, aga ütlesin talle, et see on ainus kord ja ma ei soovi iga päev uut kirja temalt saada järgmiste soovidega. Lõpetasime viisakalt vestluse ja nii ajas naerma see. Tegin arvuti lahti ja tippisin sisse oma asutuse nime ja tulemus oli ka piltide lingil huvitav.  Elu on ikka huvitavaid juhtumeid täis ja maakera pöörleb edasi. Mõni neist üritab veel oma tahtmisi Googlet pöörlema panna. Palju toredaid ja imelisi inimesi.