30. detsember 2022

Meie reisiblogi - autoreis Horvaatiasse 3

3.päev - 2.juuli 2022

On laupäev. Poolast Tsehhi ja nüüd Slovakkias. Sõitu alustasime kl 8.30 ja 8 minutiga oleme Tsehhis. Eile veel oli sooja 37 C aga täna peale vihma ainult 13 C. Panime rohkem riideid selga. Ostsime e-vinjetti ja õhtuks kl 19.40 olime Austrias. Vinjeti 9.60 euro eest ostan piletiautomaadist ja saan sellega hakkama. Iga reisikogemus arendab meid. Kui tervet ei suuda ja ei jaksa, siis teeme poole mäkketõusust. Võtsin elektritõuksi välja. Meie auto on kummist, st mahutab palju asju. Sest VW Passatisse mahub uskumatult palju träni ära. Hommikul oli õhk 13 c, siis 16 c ja õhtul 27 c. Jahutus on meeldiv, eriti veel peale eilset 37 c kuumust. Siin on mahlapakkidel korgi kinnitused juba olemas. Külastasime Trenčín Castle lossimüüri. Võtsime välja rattad ja sõitsime linna peal pisikese tiiru. Loss asus mäe otsas ja Arko sinna oma elektrirattaga sõita ei jõudnud. Käisin üksi linnavaadet ja mägesid vaatamas. Pärast vaatasime UFO tornis linna 360 kraadi vaates. Mina käisin veel torni katusel, sest sinna viisid trepiastmed. Õhtul teeme piknikku ja enne seda käin reisplatsil 1 eurose eest dussi all. Kahjuks Arko sinna sisse ei pääse, sest sein on ees. Õnneks tualetid on ligipääsetavad tanklates ja poodides, kaubanduskeskustes, reisiplatsidel.Torni jala sees sõidab lift 95 m kõrgusel, kus on kohvik. Alla tulles sõidame autoga Bratislava linnas, kuid koheselt selgub, et sõidme vastasuunas ja pöörame auto nina esimeses parklas õigesse suunda. Otsime õhtusöögikohta ja uuemate elumajade vahel kõrghoone 1. korrusel asub liharetoran. Istume lauda, saame menüü ja peale selle vaatamist selgub, et meil pole seal mõtet nii kalli raha eest suuri lihakäntsakaid (200-300 g) mõtet tellida, sest hinnad jäävad 35-55 euro piiresse. Täname ja naeratame ja lahkume. Otsime uut söögikohta. Tanklates on burgereid ja võikusid, kõrvale saab valida kohvi või pepsit, mangomaitselist. Öösel oleme Austrias. Läbisõit 425,8 km.