27. detsember 2023

2. päev, 31.10.2023

Ärkame ja vaatan hotellitoa rõdult päikesetõusu. Linnud kädistavad ja lendavad parvedena ringi, kuskil haugub koer. Hommikusöök maitseb hea ja on üssna rikkalik. Eile sai tehtud 14 374 sammu. Isegi väga palju kui mõelda, et pikalt istusime 2 lennukis. Kõhud täis, otsustame minna Inglise randa ehk vaatamisväärsus Dunas de Maspalomas. Tegemist on 1987.aastast looduskaitse alla võetud liivaluidetega. Kuna läksime hommikul, siis päikeseloojangut me ei näe. Küll näeme paljaid pepusid ja merineitseid. Liiv on kuum ja kannatab paljajalu kõndida. Meri on soe. Inimesed on vabad. Ostame piletid rannatoolidele ja kui küsitakse, et kas vajame päikesevarju, siis vastame eitavalt. Rannatooli rent on 2,50 eurot. Ostame baarist õlut ja puhkame. Mõne tunniga oleme saavutanud lisaks päikesekreemile ka punase naha. Käime ujumas, jälgime kuida masaazi tehakse rannatoolil ja jalutame luidete poole. Tee on pikk mööda mereranda. On laineid ja on kivisid ja palju inimesi. Päike paistab. Päris pikalt jalutame näljastena nende liivatüünideni. Aga see vaatepilt on seda kogemust ja vaatamist väärt. Turnime luidete tippu ja teen videokõne koju Arkole. Ja Arko imestab, sest kui meil on veel päike kõrgel, siis kodus on pimedus. Jalutuskäik kestab üle 5 km. Hea trenn ilusas mereäärses liivarannas. Õhk 31 , meri 24,3 C. Jalutame majakani, siis otsime bussipeatuse ja sõidame hotellini. Sööme samas keskuses aga India restoranis. Õhtul isutsime välikohvikus ja käisime kohalikes poodides. Teenindaja oli halloweeni kostüümis. Samme tuli 21 668.