27. detsember 2023

Minu ammune soov oli lennata Kanaari saartele. Sinna kaugele ookeani taha. Täpsemalt asub see saar Gran Canaria keset Atlandi ookeani. Eestist vaadates peale Marokot ja veel paar lennutundi veel edasi lennata. Ulrika planeeris reis pikalt ette ja nii me koolmekesi reisile läksime.

1. päev -  Hispaania, Gran Canaria puhkus algas 30.10.23 ja kestab kuni 06.11.23.

Kohtume Tallinna lennujaamas kl 3.30, see tähendab, et 2 tundi enne väljalendu. Reisi maksumus ol soodustusega 939 eurot, millele lisandus ühese toa maksumus Hotellis Folias  220 eurot ja 2 x 39 eurot ekskursioonide eest. Lisaks tegin tervisekindlustuse Swedbankis summas 37.52 eurot. Igaks juhuks alati teen. Vaktsineerisin ennast 2 näddalat enne reis töö juures gripi- ja Covidi vastu. Ka võtsin kaasa pangakaardi, krediitkaardi ja sularaha 300 eurot. Kuna tegemist on EL maaga, siis Hispaanias saab hakkama Eesti mobiiliside ja andmesidega. See lisakulutusi kaasa ei toonud. Tallinn - Riga lend oli kl 5.30. Selle magasime maha ja alla tunni kestndu lennul ei söönud, ei joonud. Riias ootasime uut lendu ja kl 8.25 olime järgmise lennuki peal. Ma ei tea millest see oli kas lõhnaõlist või kuivast õhust lennukis, kuid ma suutsin terve 7 tundi kestva reisi ajal ainult köhida. Selle vastu ei aitanud sall nina ees ega lisaks kasutatav astmaravim. Ajavahe Gran Canariaga on 2 tundi. Kui maandumise ajaks oli kl 12.45, siis tegelikkuses oli Eestis kell 14.45. Lennukis jõime kohvi ja sõime. Päike ja palmid tervitasid meid. Germalo giid Kaie võttis meid vastu ja kogunesime lennujaamas. Nagu giid ütles, siis 2 tundi ajavahet on nagu maastleitud aeg. Reisibussiga sõitsime hotellidesse. Saime Ulrika ja härra Aga kõrvuti toad ja olime rahul. Meile see hotell meeldis. Kuna meil olid ainult hommikusöögid, siis olime vabad liikuma linnas. Ise avastamas poode, randu, kaubanduskeskusi, poode, bussiliine. Telefon ka aitas hästi kaasa. Õhtusööki sõime Kreeka restoranis. Jalutasime mere ääres ja võtsime varbad paljaks. Mõnus on plla soojal maal puhkusereisil. Gran Canarial asub meie hotell Maspalomases, mis on vaiksem ja hubasem kuurort, kus on suur valik stiilseid 4*-5* hotelle ja heatasemelisi bangalokomplekse. Mitut liiki ja erineva hinnaklassiga restorane, kohvikuid ning elava muusikaga baare asetseb rannapromenaadil ja selle läheduses. Ja muidugi kuulsad Maspalomase liivadüünid! Meie oleme valmis seiklusteks.