27. jaanuar 2019

Detsember on aasta kokkuvõtte aeg

Aga nagu ikka oli palju muid tegemisi käsil. Kuu alguses pidasin lastega ja lastelastega oma sünnipäeva ja sõime salatit ja torti. Siis läks Arkol jalg põletikku ja möllasime jala didimisega mitu nädalat. Vist isegi üle 3 nädala aga kõige parrmini aitas roospõletikule antibiootikum ja jala määrimine hõbeda salviga. Piparkooke meisterdasime ja kuusepuu tõime metsast koju. Mari-Liisil oli sünnipäev ja väike kodune pidu. Kinkisime talle sädeleva teatrikoti, mida Liisa Maria kohe proovida tahtis. Proovis mitu päeva ja see sobis talle.
Jõulupidusi oli sel aastal ainult 4, sai linetantsupeol , kus oli teemaks rahvaste sõprus, panna selga egiptuse moodi riided. Kaie õpetas srlgeks paar uut rahvatantsu. Invaspordiühingu peol mängisime Mustamäe Elamuskeskuses bowlibgut ja siis käisime töökaaslastega uudistsmas ja proovimas 21+ spaad. Osad saunad olid päris mõnusad ja huvitav oli rnnasg muda või soolaga kokku mätsida. Ujuda sai ka ja ploomimahlajäätisekokteil oli maitsev.
Veel oli meil linnavalitsuse pidu Vabaduse väljaku parklas. Smilers esines ka meile maa all. See oli neilegi esmakordne kogemus. Ja raekojas oli abilinnapea vastuvõtt linna sotsiaaltöötajatele.
Olin juba ammu unistanud Anne Veski kontserdist. Nüüd siis vahetult enne jõule oligi suur kkbtsert Saku Suurhallis. Anne Veski on ikka diiva ja kontsert, kostüümid ja kaasesinejad olid vägevad. Jõulid olime kodus, käisime Kaarli kirikus jumalateenistusel. Aastavahetuse võtsime vastu Kakumäel ja 2019 saabus suure ilutulestiku ja pauguga. Renel hakkas nina nii suurelt verd jooksma, et õhtusöögi pidime katkestama js kiirabi kutsuma.  Õnneks sai nina kinni plaasterdatud ja verejooksu pidama.
Jõulude ja aastavahetuse vahrke jäi mitu vaba päeva ja oli mõnus puhata, sest eks tööd ole ka palju tehtud. 2018 aastat kokkuvõttes thndub, et oli ratastel aasta. Sai palju reisida, suvi oli pikk ja soe ning kindlasti oli tore kogemus autoga Portugali reisida ning lennukiga Norra, Taani ja Egiptusesse lennata. Loodan, et meil kõigil on tervist ja saame rõõmu tunda igast aastaajast ja leida uusi kogemusi ning unistada või olla lihtsalt perega, lastega, õdedega või sõpradega koos. Oli tore aasta.
Suurimad tänud meie korteriühistule, kes enbe jõule Arkot üllatas isikliku parkimiskohaga, mille eest meie oleme tänulikud.