15. september 2023

Automatk Tallinnast Hispaaniasse ja Portugali 1

1. päev: 10.juuni 2023.

Automatk on kohe algamas. Puhkus on saabunud ja asume teele kella 9 ajal hommikul. On laupäev. Asjad on koos, rattad on bussi peal. Tallinnas on sooja 14 C. Kl 12.34 jõuame Lätti ja Leetu kl 16.13. Kaasa võtsime sööki ja jooki ja igaks juhuks sularaha. Äkki läheb tarvis, sest paljugi mis võib pangakaartidega juhtuda. Oleme lugenud, et vahel automaat blokeerib ära. Õnneks on Internet ja SMART Id ja vajadusel saab siis Arkole raha ülekande teha. Õnneks meil selliseid probleeme pole ette tulnud. Pärnus avastasin, et päikesekreem on maha jäänud ja ostan uue. Arko avastas tee peal, et tal jäi vihmajope nagisse aga ostan talle Portugalis uue jope. Korra seda sai kasutatud. Lätis tegime pikniku ja sõime kõhud täis, tegime priimuse peal kohvi. Poolas leidsime suure MOBI tankla ja see sobis hästi peatumiseks. Päike loojub kl 20.36. Sooja on veel 18-20 C. Sõime oma saiad ja pirukad ära. Tugeva tuule tõttu õues ei viitsi olla ning sätime magama. Panen bussis kardinad ette. Tundub nagu autosuvilas. Nii avarates tingimustes pole me veel olnud matkal. Meie kõrval on veel teisigi automatkajaid. Öö möödub rahulikult. Poola piiri peale jõudsime kl 21 aga siin on kellaaeg hoopis kl 20. Aeg on nihkes. Tuleb harjuda varasema kella ajaga.  Plaan on täidetud. Ööbime Poolas. Õhtuks on läbisõit 693,7 km.