26. september 2023

Automatk Tallinnast Hispaaniasse ja Portugali 7

7. päev - 16.juuni 2023

Ärkame, sööme saia ja joome kohvi ja alustame sõitu. Käime hommikul jalutamas mere ääres Lõuna ajaks otsime ühe ilusa vaatega suure kaubanduskeskuse ning läheme restorani. Päevapakkumine tundub hea. Hind on 15.50 eurot/inimene. Süüa saab tellida alatest kella 13st. Sobib. Puhkuse ajal võib lubada korralikku kõhutäit ja laseme ennast üllatada. Esmalt sellega, et me ei saa valida meelepärast lauda vaid meile näidatakse koht kätte. Eks ikka sellepärast, et Arko oma ratastooliga teisi külastajaid segama ei hakkaks. Muigame. No naljakas tundub, kui piirdeäärsesse lauda juhatatakse. Toidu valimisel kasutame Google Translate’t, et saada aimu mis toidud on hispaania keelses menüüs. Esimene käik on pasta bologneese Don Jamoni restoranis. Lihtsuses peitub võlu. Ka toitude taldrikule asetamisel. Enne keskusesse jõudmist otsisime parkimiskohta, sest ratastoolitõstuki avamiseks on vaja paremale küljele paar meetrit ruumi. Ja siis leidsime päris mitu invaparkimiskohta. Pasta bologneese, Kelner laseb valida kas suur pudel vett või pudel veini. Naerma ajab aga tellime majaveini 0,75 liitrises pudelis. Punane vein maitseb hea, kuigi nimetus on rosa vein. Pasta on ka hõrk. Teise käiguna tuuakse seakintsu (seajalga koos kondiga). Kõrvale friikartulid. Kõhud saavad täis. Siis ilmub kelner ja pakub kolmanda käiguna kohvi ja tiramisu kooki või pudingut. Võtan pudingu ja Arko tellib kooki. Juhtub nii, et mõlemad panen mina nahka ka koogi kõrvale toodud jäätist. Kõrval lauas 2 keskealist naist kummutavad samuti veiniklaasidest veini. Soojal maal teised kombed. Kuna jõime veini, siis läheme aega parajaks tegema poodides. Saab nalja selle 4 tunni jooksul, sest võtsin kaasa Lidli koti. Ühes naisteriiete poes, kust ostan pikad püksid, küsib müüjad, et kas oleme Poolast. Alguses ma ei saa aru millest see küsimus aga ta osutab käega koti peale. Naeran. Järgmine pood on laste mänguasjade pood ja ostan Stellale sünnipäeva kingiks beebinuku ja suurematel ka mänguasju. Müüa vaatab jälle mu kotti ja küsib, et kust maalt me pärit oleme. Siis toidupoes müüjad juba muigavad mu koti peale. siis ostan juba Hispaania koti. Ikkagi Hispaaniast. Tundub, et rahvast oli vähe ja müüjatel oli igav. Teekond jätkub kesk-Hispaania mägedes. Ilus on. Käin ujumas rannas, veetemperatuur on 17,8 C, õhk on 22 C. Ujujaid rannas eriti pole. Mina ikka käin meres ära. Arko vaatab merd ja inimesi ratastooliplatvormil. Tuul on üsna tugev. Öösel otsime öömaja kohta ja peatume sellises tanklas, kus on vähe autosid. Rekkatele on seal tasuline parkla, väiksed sõidukid on tasuta. Läbisõit 377,8 km.

Isegi koeraga saab poodi tulla ja koera konksu otsa jätta.