24. aprill 2009

Poodlemisest reedeõhtul

Sulle tuli ümbrik. Viisakas inimene ei ava teiste kirju, ei tegelt kiri Stockmannist hoopis. Uudiseid: Imre pärast helistati mulle pangast, sest ta tegi mingi välimakse ja kandis kellelgi raha üle. Nüüd siis see Eesti sisene korraldus annulleriti. Küsisin talt, et kandku mulle ka raha üle, ta üteles, et tegmist oli mingi sõbra tuttavale raha üle kandmisest. Ja veel tellisin endale Külli Reinupilt visiitkaardid ära ja eile sain kätte. Nii nunnud, kevadiselt helesinistes-rohelistes toonides. Ise olen väga rahul. Kvaliteedi ja kujundusega, kui siia tued, siis saad näha, ennem ei näita. Kommentaariks: nagu Neste tankla viidapost.

Kutsusin Rene majja ja peale tööd käisime poes shoppamas. Täiega ära väsitas, lontisime Kristiine kaubanduskeskuses ja otsiisn mõnusaid kevadisi kingi aga ei taha pidukingi tahan tolmu ja porikingi, selliseid musti ja mugavaid. Valik on kas tikkkontsad või sussid. Kumbki ei sobinud, mis vähegi kaugelt kannatas vaadata, see hinnavaatlusel õhku ahmima pani. No ei jaksa üle 1200-seid pappusid tänavale trööbata lasta.

Pärast läkisme veel Prismasse, sõime shokolaadi-karamelli vahvlijäätist ja jõime apelsinsi Jaffat. Siis sõitsime trolliga edasi Kaubamajja, kappasime sporditarvete osakonnas ja kui täpsustada, siis spordimaailmas. Rene sai uue jalgpalli ja pallipumba, Imrele tõime võtmehoidja-kindakäpakese. Rene veel teatas peale trolliga loksumist, et küll on hea ikka koos Arkoga, sõidutab autoga kohale, mugavus ja alati õigel ajal, porisemata. Mina ei saa jätta märkimata, et tavaliselt toimuvad sõidud siis, kui nemad midagi uut selga, jalga, kaela või kätte tahavad. Näed nüüd isegi poisid igatsevad sind. Minust rääkimata. Küll see ootaja aeg on pikk aga tean, et nädala pärast oled sa juba tagasi, muljetest pungil ja läpakas pildipank vaatamiseks kaasas.
Koju jõudes olin nii väsinud ja süüa pole veel teinud. Imre on väljas ja Rene krutib kuuskant võtmega rullika rattaid kinni. Ju talgi välja minek. Ise vaatan telekat ja tukun. Projekti rahastajaga kohtumine läks põnevalt ja küsisime, vastasime ja võtsime soovitusi arvesse.