10. juuni 2013

Kogupere peol Tallinna lauluväljakul

Reedel läksime Arkoga peale lõunal lauluväljakule kogupere peole "Puude taga on inimene". Auto saime hästi ära parkida ja kuigi pidu oli tasuta, siis tundus rahvast vähe olema. Just oli lõppenud vihmasadu ja taevas säras päike. Samas suurel territooriumil hajuvad inimesed laiali. Meenus kohe meie maja invamessid, kus kõik käe ja jala juures, suured sildid. Seal paraku ei jõudnudki lastealale, kinno ega teatrisse. See eest kuulasime August Hunti ja vaatasime korvalliviskeid, peale seda oli ratastoolis linetantsu esitlus ja õpetus. Jõudsin ka tööotsijate kogemustuppa, kus olid kogemusi saamas 2 vanemat inimest. Korraldajad olid mõelnud erinevate puuete peale ja tegevust jätkus 2 päevaks. Vaatasime ka kunstinäitust ja mulle meeldisid paljud tööd, eelkõige hakkasid silma pimeda mehe Priit Kasepalu ja siis need fotod, mis ollid ristpistes inimeste fotodest tehtud. Kunst oli ilus vaadata. Kohtusin paljude tuttavate ja sõbradega, keda oli tore nähe. Me jääme Arkoga harva koos pildile ja selle eest soovin eriliselt tänada Tiina Azojani. Infot oli palju aga elu lihtsalt on selline, et kui minu jaoks on tekst liiga väikese kirjaga või halvasti loetav, siis ma loobun ja ei pinguta teksti puurimisega, sest see ajab mu silmad ja pea valutama. Kuna tegemist oli tasua peoga, siis kahjuks avastasin kava alles siis infoletist, kui hakkasime koju minema. Tundub naljakas, kuid ei osanud küsida ja nii me katseeksitus meetodil ringi jalutasime ja tuttavaid tervitasime. Mulle õudsalt meeldib, kui keegi ütleb: tere Tiia! Muidu jääksid paljud inimesed kohtamata, sest ei näe kaugele ja lihtsalt tere on ka tore öelda. Söömas käisime ka ja hinnad nagu väliüritustel ikka.

Tervitused kõikidele, keda ei näinud aga kes siiski käisid peol!