19. august 2014

Suvepäevadel Mändjalas

Saaremaal, Mändjalas Tallinna Linnavalitsuse suvepäevadel. Äge seltskond oli, suured teod, sport ja muusika, hea söök, palju tegevust , ujumist soojas merevees ning äike, päike. Teemaks oli !Loomad on lahti! Meie olime sotsiaalsed liblikad. Osalesime sotsiaal- ja tervishoiuameti ühtse perena, olime sõbralikud, heas tujus ja hakkajad. Kedagi me ära ei söönud aga kuulasime merekohinat, tugevat äikesekõminat ning hingasime kopsudesse palju männimetsa ja mereõhku, kiikusin võrkkiiges ja mõnulesin rannatoolil. Tantsida saime ka ansambel "Apelsiniga" ja oli ka kohalik bänd ning muidugi disko. Orienteerusime metsas, nuputasime ja grillisime liha õllemarinaadis, mille ka nahka pistsime. Meid tõi saarele 2 bussi ning ikka parvlaevaga mandrilt Muhusse ja aeg lendas kiiresti. Rannaliival tantsimine oli suuremat sorti katsumus, mis nõudis minult suurt pingutust. Kostüümid olid ka vapustavad ja saime kaasa elada ka Rasmus Mägi hõbemedali jooksule. Tore oli ja esmakordselt väärt kogemus linnavalistuse suvepäevadest, oli turvaline, sest meid turvati, valvas rannavalve ja esmaabi andis vajadusel Saare Punane Rist. Linnapeale kinkis Kaarma vallavanem ja palus meil mitte teid üles kaevata, sest nende teed ja rattateed valmisid alles eelmisel aastal.