24. märts 2018

Meie reisiblogi: Veneetsiast Šveitsi 12

On laupäev, 2.juuli 2016. On meie reisi viimane päev ja kui veab siis õhtuks Eestis. Poola teedel kulgedes tekib paratamatult koduigatsus ja mõtted on juba kodus, et kui koju jõuame, siis mida süüa teeme, kindlasti joome kohvi ja viskan meie laia ja mõnusasse voodisse pikali. Aga sinnani on vaja sõita. Ärkame, pakime asjad kokku ja asume teele. Hommikusöögiks oli kohv ja kabanossi ja mulle see lihtsalt ei maitsenud, sest see vorst... eee oli nagu saepuru hammaste all.
Bensiinijaamast ostame viimase poola zlottide eest vahvlit ja 4 pudelit Pepsit ja sõidame edasi.
Leetu jõudsime kl 17 ajal ja olime väga näljased. Tee ääres paistis baar ja parkimisplats. Astusime sisse ja tellisime toitu. Meisse suhtumine oli kummaline, sest nagu toidud tellisime ja kui praed olid pole peal, siis astus laua juurde teenindaja ja kohe nõudis meilt arve tasumist., küsis, et kas maksame sularahaga või pangakaardiga Ju arvasid, et äkki teeme külmaarve ja lahkume maksmata. Ei tea millest küll sellised teenindamise trikid Panevezise külje all? Saslõkk maitses hea ja olgugi, et teenindajad tundusid kurjad, siis ei laskud ennast sellisest käitumisest segada. Tõenäoliselt olid nad ületöötanud ja väsinud klientidest.  Koju jõudes kastan lilli, käin dussi all ja keerame kohe mõnuga magama. Hea on olla kodus. Auto korras ja meie elus ja terved. Ilus ja meeldiv reis oli ning üks maa nimega Šveits sai avastatud. Mul on reisidel alati kaasas raamatud, nii juturaamatud kui nende maade raamatud, kust siis juurde loeme või ette uurime, et kus ja mida huvitavat saab avastada
Jäägu meie reisi ilmestama Liina Metsküla raamatust "Nutika reisimise ABC" pärinev Anita Desai mõttetera, et ükskõik kuhu sa lähed, saab see kunagi osakesest sinust. Ja Dalai Lama on öelnud, et elu eesmärk on olla õnnelik!
Koju jõudsime peale südaööd. Seega kestis meie reis 13 päeva ratastel. Alustasime sõitu 20.06. ja tagasi jõudsime 3.07.2016. Tänase päeva läbisõit on 917 km. Kogu reisi pikkuseks oli   6629 km.