18. märts 2010

Komplimendi mõjujõud

Iga inimene tahab tunnustust. Puudega inimene seda enam, sest paratamutuses näevad teised, paraku ka tema ise, neid asju ja tegemisi, millega nad hakkama ei saa või mida teha ei suuda. Palju paremini mõjub see, kui näha pisikesi edusamme, kiita teist inimest enda kõrval või klienditeenindust. Märtsikuu on hea klienditeenindaja kuu. Tavaliselt oleme harjunud, et meid teenindatakse. Sagedamini poodides, teeninduses märkame seda vähem, sest oleme harjunud. On ju klient kuningas, kes maksab ja soovib parimat. Märgakem siis sagedamini inimesi enda kõrval. Minul oli täna mitu positiivset juhtumit. Peale tööpäeva lõpu käisin Õismäel Rimis, selles väiksemas aga kassapidaja oli nii usin, naeratas ja soovis head päeva. Märtsikuu on hea teenindaja kuu.

Hommikul oli tööl selline tore juhtum. Kui tuleb puudega inimene koos hooldaja või saatjaga, siis mina teadlikult kõnetan puudega inimest. Tänagi oli see nii kuigi kliendil oli raske haiguse tagajärjel kerge kõnedefekt aga na lasin tal rääkida, selgitasin ja lasin küsimusi esitada. Mees istus kliendi vastas ja kuulas. Kui kliendid lahkusid, siis kuulsin koridoris kuidas eakam mees oma prouat tunnustas. Näe sa said esimest korda ise räägitud. No ma juu ütlesin sulle, et sa saad hakkama. Muigasin ja tundsin, et täna on korda läinud päev. Õnn ja rõõm peituvad pisikestes tegudes.

Kommentaare ei ole:

Puhkus Kanaari saartel - Gran Canaria 8

 8. päev - 6.11.2023 Ja ongi käes viimane hommik. Sööme kõhud täis. Võtame kohvrid ja lahkume hotellist. Buss ootab meid kl 10.45. Lennujaam...