29. märts 2010

Vanem poeg tänasest täisealine 29.03.2010

Aeg lendab. Aasta siis oli 1992 kui Imre sündis päikeselisel pühapäeva 29.märtsi varahommikul 9:40 Tallinnas Mustamäe Kiirabihaiglas. Tol ööl keerati ka kella. Päike säras, lift oli rikkis, arstid unised. Kaalus väike poeg 3,600 kg ja oli 50 cm pikk. Nüüd 18 aastat hiljem kaalub mingi 67 kg vist ja on juba 1,99 m pikk. Suureks kasvatatud. Hommikul soovisime õnne koos kollaste rooside ja koogiga. Õhtul käisime koos söömas Tabasalu Osmanis. Meie pere on täienenud 5 liikmeliseks, sest nüüd on mul Imre sõbranna näol ka korralik ja viisakas preili Merle. Tore on noorust vaadata. Pärast sõitsime veel Türisalu pangale kevadet nuusutama. Renega läskime õue aga noored vaatasid läbi autoakna. Imelikud vist?!

Ka Rene kasvab ja on suureks kasvanud aga tema sünnipäevaga on veel 8 päeva aega. Pidu peame suurel reedel. Lastel koolist vaba päev ja nii see elu juba on, et meie laste kevadised sünnipäevapartyd langevad ikka lihavõttepühade ajale. Sõbrad näeme 02.04.2010 Kutsed saab peakangelastelt endilt. Meie oleme kohal. Pidu! Lapsed on eluõied on öelnud targad inimesed.

Ja veel Imrele lubasin sünnipäevaks kinkida B-kategooria autokooli. Koolgi valmis vaadatud OÜ-st Autosõit.