29. oktoober 2011

Jõgevamaal sünnipäeval ja puhkamas

Eelmisel nädalal olin magistriõppes Tallinna Ülikoolis ja samale laupäevale sattusid ka EIL bowlingu individuaalsed meistrivõistlused bowlinguks. Seda korraldasime meie ehk Tallinna Invaspordiühing ja osalejaid oli ka ühingust 9. Minu panus piirdus vaid peale võistluste lõppu diplomite välja kirjutamisega ja neid oli üsna tore kirjutada, sest meie omadele tuli mitmeid medaleid (tervelt 6!), mis on väga hea tulemus, sest osalejaid oli 40. Eesti 6 klassi meistriteks bowlingus pärjati tervenisti 4 Tallinna Invaspordiühingu sportlast Arko Vool, Ahti Tiesel, Marika Karafin ja Ülo Kalviste. Teise ja kolmanda koha väärilised olid veel Peeter Mägi, Mai-Liis Käärd. Tublid igatahes.

Pärast parimate bowlingu võistluste osalejate autasustamist medalite ja diplomitega asusime teele. Sõitsime Mustamäelt Lasnamäele, võtsime sealt auto peale Triinu pojukesega ning veeresime Jõgevamaale. Viisime värskele vanaemale ja kannatamatule tädile, onule tite imetlemiseks ja katsumiseks. On selline tubli poisslaps, kes autos magab või siis uudistab vaikselt omaette.  Siis läksime Arko ema sünnipäevale. Kuigi teised sugulased ja külalised olid käinud peol õigel päeval, 19.oktoobril, siis meie saabusime hiljem. Kodu oli mõnusat kapsalõhna täis, mis oli nii mõnus ja liha ja sült. Inimesed, kelle vanemad on elus, on ikka õnnelikud ja kui nad nii tublid ja head sööki teevad, siis on lausa rõõm neid näha. Rääkigu vanarahvas oma nalju ämmadest edasi aga tegelikkuses on minul olnud hea läbisaamine mehe vanematega. Poiste vanaema- vanaisaga saame siiani hästi läbi, kui ainult minul see elu nii kiire poleks. Õhtuti olen nii väsinud, et strateegilise juhtimise lugemise ajal jään magama koos kirjatükiga.  Eriti tore oli kui pühapäeval fotokaameraga pilte sai maal teha. Piltidele jäid Arko, ema Linda, Toomas, kassid Intsu ja Antsu, hobused, lambad, õunad ja muud huvitavat. Pildistasin ka sügist Vooremaad, nii udus, vihmas kui värvikireva looduse taustal. Tegelikkuses on ikka mõnus küll kui linnast välja saab ja see on päris maandav puhkus. Esmaspäeva hommikul veeresid autorattad taas Tallinna poole. Nii see nädal nädala järel möödub ja suvest on saanud sügis ja kaugel see taligi enam on.