2. oktoober 2011

Mehed akna taga

Meie korteriühistu hakkas kortermaja renoveerima Euroopa rahade abil. Hetkel käivad remonditööd nii majas sees kui ka väljas. Tellingud on ümber maja ja mitu brigaadi siblivad varahommikust hilisõhtuni. Praegu oleme keskkütte vabad, sest isegi radiaatorid koos torudega viidi minema aga sellegi poolest on toas palav. Päikeseküttel! Milline kokkuhoid oktoobri alguses on toas liiga palav (+24 C), sest sügis on päikeseline ja mõnusalt värvikirev.

Eile ärkasin vara, sest laupäeva hommikul kell 9 hakkas keegi rõdul ringi kõndima ja peagi kloppis keegi vastu ämbri põhja ja teine mees hakkas köögi välisseina auke puurima ja mida siin ikka magada, kui mehed ümber maja ja akna taga kõnnivad. Käisime siis poes ja juuksuris ja nemad aina puurisid, tegid segu ja panid plastplaate seintele. Kui nüüd aus olla, siis maja soojustamine mulle eriti ei meeldi, kuigi pärast jääb ilus ja soojakadu pidi olema väiksem. Samas on hea, kui tuleb säästlikum küttesüsteem ja me saame temperatuuri reguleerida olukorras, kus meie korteris on pidevalt liiga soe. Rahakotil on ka nii soodsam. Pangalaenu saame kõik 90 korteri omanikku ikka 20 aastat tasuda ja see jälle ei ole nii väga tore. Maja siis varsti renoveeritud ja kena.

Selle müra eest põgenesin sõbrannadega Tallink Spasse ja mõnulesime seal basseinides ja saunades tunde. Koju tulles sõin enne linna minekut ahjupraadi. Ahjulõhe oli hea aga rasvane kala täitis kõhu kiiresti. Arko jätsime koju tööd tegema selle lärmi sisse ja ega ta kaasa kippunudki seda naiste vada kuulama. Tore oli Ulrika sünnipäeva spaas tähistada. Paari nädala pärast on siis Merle juubelipidu ja 1,5 kuu pärast jälle minu sünnipäev. Aega on alati vähe, kuid aega tuleb võtta nii sõprade, pereliikmete kui ka enda jaoks.