25. oktoober 2014

Sügisvärvides sõbranna sünnipäeval

Küll on hea, kui on sul on ikka olemas 2 väga-väga-väga head sõbrannat. Kui neil ka sünnipäevad on, siis kokku saada ja pidutseda on ka tore. Igal aastal me pidusid ei pea aga vahest ikka. Sel aastal siis Ulrika võttis ette sünnipäevapeo metsas. Tore oli. Saabusime sinna koos Merlega ja kohale tõi meid Arko ning päev varem tõime aiandist lilledeks potilillede asemel päris vaarikataimed koos vaarikatega ja pidu võis alata. Pererahvas aina vaaritas ning meie sõime, tervitasime sünnipäevalast lauluga ja saunatasime, jutustasime. Päris lahe ja meeldejääv pidu oli. Järgmisel päeval vaatasime õues ringi, sest õhtul saabudes oli juba pime. Nägime lambaid, koera, jäneseid, lilli ja õunapuid. Ilm oli lausa suurepärane ning pärl asja juures oli see, et kui salatid jmt värgid tõsteti trepi peale külma, siis sellest käisid matti võtmas vareste pesakond. Kraaksusid õnnelikult puuotsas ja nokkisid salatit. Pidu loomariigis. Vaarikaid said järgmisel päeval Kasemetsa suvilasse kenasti maha istutatud ja loodan, et aasta pärast Ulrika saab moosi keeta. Meie jääme ootama piknikukutset ning siis saame jälle kokku. Aitäh kullakallis sõbranna Ults. Tervist ja õnne ja armastust sulle paljudeks aastateks, sest nüüd on elmine suisa rõõm, tited suured ja täitsa normaalseteks inimesteks kasvanud ja nüüd aeg keskearõõme nautida.