26. jaanuar 2015

Puhkan koos Arkoga ja olen aktiivne tööväliselt

Mul algas puhkus. Alustasin perearstil käimisega. Ta mul tubli ja uuendustega kaasas käiv arst, kuulas ära, kirjutas retsepti juba nädal varem, lisaks määras analüüsid ja saadab mu e-konsultatsioonile teise arsti juurde. Kaua võib köhida. Puhkust saan veeta aktiivselt. Silmaarstile ei saanud, sest numbreid veel pole aprilliks, maiks. Paluti pöörduda mujale. Aega on.
Eile veel... oli suurepärane päev, mis lõppes imelise loojanguga. Sai Kristiine keskuse ees kohtutud telgituuril valijatega, Nõmmel linetantsu koos Kaiega tantsida ja nüüd mõnus õhtu ees. Tänase päeva moto: kõik uus on tegelikkuses ammu unustatud vana. Seda ütles vanadaam, kui läks jutt hambaravi bussile, sest ta oli 28 a hambaarst Pärnus, nüüd pensionär Kristiine linnaosas. Olen kandidaat nr 835 Haaberstis, Kristiines ja Põhja-Tallinnas.
Puhkuse 1. päev. Hommikul käisime Arkoga koos Pelgulinna haigla (Sõle tn 16) polikliinikus, kuhu ratastoolis klient pääseb vasakult sõiduteel poolt, esmalt mäkke tõustes, kõrgeid nuppe vajutades ja oodates, et keegi ukse avaks ja pärast välja laseks. Seda, et maja ees on kaldtee, mis viib garderoobini aga seal on enne kabinette ees 3astmeline trepp! Pärast käisime veel Meremeeste polikliinikus ja seal on kaasamise tingimused. Ainult, et haigeid oli palju. Õhtul lugesin astmeid, mis Toompeal viisid. Astmeid 157 tk. Riigikogus oli koosolek. Maja oli õhtul ilus. Oli selline mõnus talvepäev, natuke lund ja pisut külma ning tublid inimesed, kellega rõõm kohtuda.