31. detsember 2009

Lumeuputus Mustamäel

Ilus, valge lumi - seda ootasime terve sügise ja nüüd siis saimegi valged jõulud. Tundub, et aastavahetus ongi suure lumega ja lumelabidaga müttamine. Eile hommikul kaevasime autot lahti, õhtupoolikul koju tulles võtsin taas kord lumelabida appi, sest kuidas sa muidu ikka autost ratastooliga tuppa saad, kui teed ette ei tee. Rabasin siis maja eest suurema majahoidja labida ja hakkasin kühveldama. Tee sai ilus, seniks kuni sõitis mööda traktor, lumesahk üleval ja möödus meie maja eest. Ju polnud siia hoovi Tamsaare teele teda tellitud. Meil vilgas majahoidja, kuid kõnniteed on lumest vabad ja autosid kaevab igaüks ise. Eks kõik sellega juba meie korteriühistus harjunud ja valmis labidaga lund lükkama. Eks jalakäijad olegi hullemas olukorras, sest seda lund aina sajab ja sajab ja sajab. Nüüd keskpäeval sai päikest näha. Eks ikka appi, mis siin ikka viriseda.Hommikul, kui silmad avasin, siis sadas ilusat laia lund. Imetlesin seda kaua, nii ilus oli. Lapsepõlv tuli meelde. Nii ilus oli imetleda vaikset lumesadu. Nüüd kapsad valimis, õhtul pidusse, külla Pirita sõpradele. Enne veel lund lükkama ja poodi. Raketid veel ostmata aga kõik kiiremad tööd ja tegemised on kõik tehtud. Ilusat aastavahetust.