18. detsember 2009

Mustamäel libedusega võideldes

Kuna mind valiti Mustamäe halduskogu liikmena Mustamäe Laste Loomingu Maja hoolekogu liikmeks, siis külastasin ka nende maja, E.Vilde tee 54. Vastuvõtt oli soe ja kontsert ilus. Sedasi peabki toimima integratsioon nagu tehakse seda selles majas. Vene ja eesti keelt kõnelevad lapsed laulsid, tantsisid, mängisid erinevaid pille ja ka moedemonstratsioon oli olemas. Kontserdi lõpetas koorilaul, mis oli parim noorte segakoori esitluses. Peale seda tõusin püsti ja tutvustasin ennast. Juhatajal pr Nelja Turul läksid silmad üllatusest suureks, sest mul oli õnnestunud vahetult enne kontserdi algust majja sisse lipsata nii, et neile see märkamatuks jäi. Nende töötajad olid seisnud fuajees ja küsinud sisenejatelt kas nad on lapsevanemad või halduskogu liige. Lähemalt saab lugeda Mustamäe Laste Loomingu Maja kohta: http://www.mllm.tln.edu.ee/

Peale pidulikku osa istusime juhataja kabinetis koos juhataja ja töötajatega ning vestlesime-tutvusime. Leppisime kokku, et selle aasta viimastel päevadel tuleb kokku hoolekogu. Peale seda läksin koju. Teed, eriti kvartalisisesed ja sõiduteed, olid kiilas jääs. Aga mul on head saapad, kuid ka minul oli raskusi edasi kulgemisega. Nüüd ei saa enam öelda, et talv tuli äkki, sest tegelikkuses on miinuskraadid õues olnud juba nädala jagu.

Siit ka siis uudis:

Tallinna tänavad kukutavad jalakäijaid

Tallinna kiirabi ravijuht Katrin Koort tunneb muret selle pärast, et väga paljudes kohtades pole tehtud libedustõrjet. Abilinnapea Deniss Boroditši sõnul tegeletakse libedustõrjega iga päev intensiivselt ning hoolimata eelarvekärbetest on selleks sama palju raha kui varemgi. Kommunaalameti hooldusosakonna juhataja Tarmo Sulg tunnistas, et paiguti esineb libedust linnaosavalitsuste poolt hooldatavatel kõrvaltänavatel ja kvartalisisestel teedel, kus kloriide ei kasutata.