1. jaanuar 2013

Head uut aastat!

Ja taevas läks valgeks ning suure pauguga saabus uus aasta. Suure vihmasajuse ilutulestikuga ja plusskraadide aga tulede säras. Hea on olla oma kodus aga tervis võiks juba parem olla. Meie akendest ja rõdult avans nii hea vaade, et õue poleks olnud vajadustki minna aga läksime Vana-Rannamõisa teele, seal kohtusime ka teiste pidulistega, soovisime head uut aastat ja lasime oma ilutulestiku taevasse. Koju tulles avastasime, et paljud lasid oma tulestikku otse meie majade vahel ja üks rakett põrutas otse prügimajja. Huvitav, et kas nad siis enne tarvitamst ei loe üldse kasutusõpetust, mis selgitab, et majadest peaks olema kaugus vähemalt 20 m. Õnneks meie kandis möödus see paugutamine ohutult. Naljakas oli see, kui öösel kell 02:06 helises minu mobiiltelefon, sooviti head õhtut (minu jaoks oli juba uusaasta öö) ja vene keelne naisterahvahääl soovis invataksot tellida. Eks siis seletasin, et mul pole talle taksot saata ja selleks peab Tulika taksosse helistama telefonil 612 00 30. Loodan, et nad said endale takso tellitud ja tean, et taksojuhtidele soovin jõudu tööle.

Head uut 2013.aastat, edu, õnne ja armastust ning hoolivust.