8. märts 2014

Naistepäeval koos sotsiaaldemokraatlike naistega ehk kadridega

Naistepäeval, 8. märtsil said Niine tn.11 loomekeskuses kokku Naiskogu Kadri Tallinna piirkonna naised, kes koos naistetepäeva tähistasid ja pidasime ära ka oma aastakoosoleku. Suures kollases majas Vana-Kalamaja ja Niine tn. nurgal asus 4. korrusel  Stuudio Regina. Majas on ka nüüd lift.

Istusime paarikümne naisega mõnusalt kohvilauas ja sõime ja jõime seda, mida igaüks kaasa tõi. Koosoleku päevakord oli tihe aga juttu jätkus kauemaks ning kinnitasime aruanded, kiitsime juhatuse naaisi ja revidenti  ning valisime uue piirkonna juhatuse ning arutasime 2014.a. tegevuskava. Kella 4 ajal õhtul käis meid roosidega tervitamas Tallinna piirkonna uus esimees Rainer Vakra. Samas majas kohtusin jonnipunniga ja vaatasime koridoris Hardi Volmeri nukufilmi väljanäitust koridorides. Oli tore naistega koos veeta ning aitäh meie Tallinna Kadirde taasvalitud esinaisele Merle Pormeistrile, kes meile sellise ürituse Regina juures teoks tegi. Tänud ka Reginale meeldiva vastuvõtu eest oma stuudios.