13. märts 2014

Ühisteenuste klienditeenindaja asub linnavalitsuse teenindusbüroos

Sellise uudise ledsin ja panen selle siiagi. Äkki kellelgi läheb seda teadmist vaja. Saab probleemi lahenamiseks kohale minna või nõu küsida. 



Raepress, 7. märts 2014
AS Ühisteenuste klienditeenindaja asub linnavalitsuse teenindusbüroos 

AS Ühisteenuste klienditeenindaja töötab alates märtsi algusest Tallinna linnavalitsuse teenindusbüroos, mis asub aadressil Vabaduse väljak 7. Ühisteenuste klienditeenindaja asub Roosikrantsi tn poolses infosaalis laud nr 6, telefon 61 01 467. AS Ühisteenused klienditeenindaja müüb Tallinna avalikule parkimisalale parkimiseks kuukaarte ja ühekordseid kraabitavaid parkimispileteid. Teenindaja võtab vastu vaideid kodanikelt, kes on saanud Tallinna avalikul tasulisel parkimisalal parkides ja parkimistasu mitte makstes viivistasu otsuse. Vaided edastatakse Tallinna Transpordiameti maksuhalduritele, kes vaatavad vaided läbi ja teevad otsuse, kas viivistasu otsus on põhjendatud või mitte.
Tallinna Linnavalitsuse teenindusbüroo koosneb kahest infosaalist, kuhu pääseb Vabaduse väljakult ja Roosikrantsi tänavalt. Külastajaid juhendavad teenindussaali administraatorid. Saalid on avatud esmaspäeviti  8.15 kuni 18.00; teisipäevast neljapäevani 8.15 kuni 17.00 ja reedeti 8.15 kuni 14. 00.  
Kuni 2014. aasta veebruari lõpuni asus AS Ühisteenuste klienditeenindus  Viru Keskuse bussiterminalis AS Ühisteenused infotelefoni lühinumber on 1669 ; helistamise hind on 0,2278 €/min, millele lisandub operaatoritasu.

Kommentaare ei ole: