1. jaanuar 2012

Head uut aastat! 2012 on saabunud.

Saatsime teguderohke 2011.aasta ära ja võtsime uue 2012.aasta vastu Pirital mere ääres. Seal oli rahvast nii palju, et pidime otsima autole parkimiskohta. Kohale oli saabunud inimesi peredega, koertega ja lastega. Aga vaade oli ilus, lumi maas ja paukudena lendas suurelt eurosid taevasse üle pooletunni. Mere ääres oli üks valge polaarrebase moodi koer, kes üritas raketid kinni püüda ja näitas hambaid jahaukus ja see oli väga naljakas nii meile kui ka teistele inimestele. Sain selle isegi pildile. Merelained loksusid randa ja meie neljakesi - Arko, mina, Liia ja Rein soovisime üksteisele head uut aastat ning lasime Reinu abiga õhku ka oma ilutulestiku. Rahvast oli pärast linna kaudu Mustamäele sõites, tänavatel palju. Samas oli kiirabi ja politsei vilkurite valguses tööl. Inimesed marssisid Viru väljakul ringi ja autod istusid ummikus, sest jalakäijad tuli ju üle tee lasta aga neid oli palju ja lakkamatult tänavaid ületamas. Kõht oli ka enda tehtud sööki täis ja telekast tuli ka päris lahedat värki.

Head uut aastat kõigile! Loodan, et uus tuleb sama tegus, kui oli 2011, mis minule tähendas noorema poja põhikooli lõppu, vanema poja kutsekooli lõpetamist ning tööleidmist. Käisime unelmate ringreisil Poola-Austria-Saksamaa-Tsehhi. Ja kõige suurem rõõm oli mul selle üle, et sain tasuta ehk riigieelarvelisele õppekohale ja olen taas üliõpilane. Tallinna Ülikooli sotsiaaltöö eriala magistrant. See on tähendanud mitu kuud paljustki loobumist ja pühendumist õppetööle. Tulemuseks on 3 sooritatud eksamit ja palju uusi teadmisi. Samuti oli tore, et käisime Soomes nii kultuuripealinn Turkus külas, siis linnavalitsuse sotsiaaltöötajatega Toimivas Kotis ja kindlasti on suur asi need mitmed spordiüritused, nii linetantsu- ja liikumispuuetega inimeste laagrid ja jõulupeod. Fotograafia alal arenesin ka ja tegime esimese ühisfotonäituse, mida saab Endla 59s näha kuni jaanuari lõpuni. Seda tarkust sain juba proovida aastavahetuse ilutulestikku jäädvustades. Sai tegus oldud ka Mustamäe halduskogus ja osaletud komisjonide töös ja naiskogus kaasa löödud. Loodan, et see põnev ja teguderohke elu jätkub ka 2012. aastal! Hea kui on tööd, lapsed on terved ja elu on ilus. See on tore, sest saame just seda, mida endale soovime. Soovin tervist, õnne ja armastust!