4. märts 2012

Kevadet otsimas

Märts on käes ja sellel esimesel kevadkuu nädalavahetusel oli hästi palju päikest. Isegi nii palju, et silmad jooksid vett aga ikka oli ilus. Kuna õues on lumi ja libe, siis Arko ratastooliga eriti palju ringi ei liigu. Ja meie peres näeb jalutamine välja nii, et jalutame kaubanduskeskuses, tööl ja muul ajal sõidame autoga. Täna siis Arko teatas, et lähme jalutama ja võttis fotokaamera välja ning sõitsime Türisalu pangale kevadet otsima. Leidsimegi koos sinisinise merega, jää ja lumega. Päike säras nii ,mõnusalt ja piltide tegemisel sain ikka palju kenasid vaateid jäädvustatud. Ilus päev oli, kus jõudsime veel teha Black Mountis kiire Mustame sotside juhatuse koosoleku ja siis koju õppima. Koolitööd suruvad jõudsalt peale ja lugemist ja kirjutamist on palju. Pingutan ja teen vahelduseks kodutöid ja süüa. Suurema korteri koristamine on lausa puhkus, sest asju ees pole ja muudkui jookse harjaga üle toa ja korter särab sisse paistva päikese käes. Paar pilti ka minult ja Arkolt kevadisest pühapäevast.

Aga eile käisime poes ja surnuaias, sest vanaemal oli sünniaastapäev ja emal surma-aastapäev. Pärnamäel oli nii palju lund, et lausa valus oli see lumekoorik, mis jalgadesse soonis, kui kalmistul küünlaid panemas käisin. Pärast olid saapad lund täis aga süda rahul. Mälestused jäävad ja eks ikka leian tee sinna olgu siis jõulud, emadepäev või sünnipäevad. Pärast läksime lambikupleid otsima ja tegin Arko Järve keskuses õnnelikuks, sest valisime hoopis uue laearmatuuri suurde tuppa, sest kupleid lihtsalt polnud saada ja kui olekski olnud, siis ega need mulle eriti poleks meeldinud. kui lambipoest välja tulin, siis Arko oli nii õnnelik ja säras nagu täiskuu. Ma ei saanud aru, mis teda nii rõõmsaks teeb ja kui küsisin, siis selgus, et ta tahtis kohe alguses uut lampi osta aga mina olin selline kiusupunn ja ei tahtnud loobuda vanast lambist. Arko leiutas uue mõttetera: isegi korteri ostmine käis meie peres kiiremini, kui lampide valimine, vaidlemine ja ostmine. Nüüd on õnneks see etapp edukalt läbirääkimiste teel läbitud. Kui ainult need lambid, ruloo ja köögimööbli ka üles saaks, siis hakkaks veel rohkem kevade peale mõtlema.