7. juuli 2013

Käisime reedel õllesummeril

Reedel tegime päeval palju tööd ja siis läksin koos Arko ja Jüriga Tallinna Ülikooli Astra ja Silva majade ligipääsetavust kaardistamas. Õhtul läksime 20. õllesummerile. Käisime õllesummeri ära. Oli päris lahe aga rahvast oli mega palju. Läksime reedel kella 17ks. Võtsime esimesed õlled ja armeenia shashlõkki ning kõht sai täis, sest liha oli hästi küpsetatud (ma ise küll nii hästi ei oska!). Jalutasime koos Arko ja Jüriga ringi, kuulasime paar lugu Üllar Jörbergi, siis vahtisime kaelad kõveras benji hüppeid, mille sooritamine maksis 50 euroraha ja neid inimesi oli seal pidevalt. Ise ei hüppaks sest mul süda ei peaks tõenäoliselt vastu ja nii ekstreemsportlane ma ka pole. Seejärel sõime küüslauguleibasid ja ostsime Arkoga kahepeale teise õlle. Rahvast aina tuli ja tuli ning Koti Toomet kuulata oli üsna mõnus. Ja need valged suured õhupallid, mis rahva sekka visati lavalt  põrkusid inimeste peade kohal ja see oli lahe. Mai-Liis oma peikaga koos olid ka koos meiega. Pärast tahtsime Tatjana Mihailova Madonna laulude töötlust kuulata aga Arko nägi seal ainult baariletti ja liikusime edasi. Meelde jäid väga väga pikad wc järjekorrad ja pilet oli ka 0,60 eurot. Minu arvates peaksid tasulistel üritustel olem a pileti ja söögi-joogi hinna sees juba wc kasutamise hind, sest see, mis sisse läheb, see ka sealt välja tahab tulla, eriti õlu. Meestel oli lihtsam, sest neil oli oma pisimise ala a la Makarovi-flööt aga naised seisid järjekorras koos väheste meestega ja kui see järjekord pileti ostmisega kulmineerus, siis naised lausa jooksid tualettruumide suunas. Mehed see vastu väljusid sealt õlletopsid käes ja rahulolevate nägudega…  Oli ka allpool tasuta plastmajakesi ja nende järjekord venis pikaks.

Käisime ka lauluväljaku liftiga tutvumas ja vaatasime tantsutüdrukuid ja jägermeistri võidujoomist. Pidu ja puhkus, mis muud. Aga pärast tahtsime näha ja kuulata Bet Shop Boys. Sättisime end  varakult ootama laulukaare ette juba kella 22st. Kontsert pidi kava kohaselt algama 22.30 aga kuulsused tulid lavale kell 23.19. Selleks ajaks oli rahvast meeletult palju nii, et vaevu jätkus hingamise ja liikumise ruumi, rahvas suitsetas otse platsil seistes ja Arko madalal istudes ei näinud miskit aga see eest kuulis. Enne südaööd hakkasime ennast koju sättima ja nii see 20. Õllesummer otsa sai. Hiljem lugesime, et reedel oli rahvast üle 35 tuhande kohal ja tõepoolest olid enne kella 9 õhtul värava taga suured sabad ja rahvas aina liikus ringi ja kuulajaid, lustijaid ja kontserdi nautijaid oli hulgaliselt. Nagu vanasti aastate eest. Vahel ikka peab käima ja kui igal aastal ei jõua, siis mõnel aastal on lahe välikontserdil käia.Ja koju sõitsime kaine peaga, sest sai testitud ja olime korralikud.