22. juuli 2013

Raamatukogus reisikirjandust otsimas

Täna tulin maalt linna ja läksin raamatukokku, sest puhkus ja suvi ja reisimine käib minul küll käsikäes. Estonia pst raamatukogust leiab alati häid raamatuid ja nii ma seal täna otsisin kaasa reisiraamatuid. Raamatukogus oli vähe inimesi aga see eest palju raamatuid. Isegi nii palju, et need ei mahtunud riiulitele ära ja muist neist oli pandud teiste raamatute taha. Huvtav, et miks inimesed siis raamatuid ei loe, kui on pikad päevad ja valged ööd. Sel ajal jõuab palju teha, eriti veel vihmastel päevadel. Erinevad kirjastused on neid nii palju müügile ja raamatukokku saatnud, et ei osanud kohe valida. 8 reisiraamatut tõin koju ja veel ühe Kati Murutari raamatu "... ja mere ääres väike maja". Reisiraamatud on põnevamad eriti siis, kui just samadesse kohtadesse satud. Arko keerab rooli ja mina siis loen maastikule, müüridele, vaadetele ja majadele jutu juurde. Reisiprogramm tõotab tulla põnev ja nii me homme kaomegi Euroopatuurile paariks nädalaks (salamisi loodan, et kauemaks, sest praegu on Eestis nii vastik ilm, külm, tuuline ja vihmane) päikese kätte. Ma igatsen juba aasta aega mägesid, sinist merd ja päikest. Olen ju olnud tubli ja püüdlik ning Arkole rääkisin juba veebruaris, et kui ma magistriõpingud kenasti ära lõpetan, siis saan reiile Pariisi. Lugesin veel minu sarjast Eia Uusi raamatut "Minu Prantsusmaa" ja nüüd ei jõua ära oodata. Isegi unenägudes näen sinna reisimist... Tahan, tahan, tahan. Ja hommikul asume teele, esimene sihtpunkt on Poola ja programmi koostamist alustasime Tensireiside lehe abiga, sest käisime nendega paar aastat tagasi Hispaanias reisimas ja hindan nende reisiprogrammi ja kvaliteetreise kõrgelt. Reisikindlustus on tehtud ja meie oleme valmis seiklusteks ja uuteks kogemusteks, väljakutseteks. Piltide allikas: Internet.