13. september 2009

Invataksost taksoparoolis TAKSOD.eu

Veel huvitavat enda töiste tegemiste kohta leidsn taksod.eu lehelt.
Vaata lähemalt:
http://www.taksod.eu/invatakso/

Taksoteenus puuetega inimestele Tallinnas 2009

Taksoteenuse eesmärk on parandada puuetega inimeste elukvaliteeti ja avardada nende võimalusi ühiskonnas toimetulekuks. Teenust finantseeritakse Tallinna linna eelarvest.

Teenust osutatakse soodushinnaga taksoteenuse kaardi alusel Tallinna elanikeregistrisse kantud puudega inimesele kehtiva sügav ja raske liikumis-, nägemis- või liitpuude korral alates 4.eluaastast tingimusel, et te ei saa kõrvalabita kasutada ühistransporti. Invabussi taksoteenust osutatakse ainult ratastoolis klientidele.

Teenuse saamiseks pöörduge Tallinna Puuetega Inimeste Koja taksoteenuse koordinaatori Tiia Tiiki poole. Klientide vastuvõtt (Endla 59; 10615 Tallinn) teisipäevast – neljapäevani kella 10.00 – 16.00. Info igal tööpäeval kella 10.00 – 16.00 telefonil 655 4160.

Taksoteenuse kaart kehtib koos isikut tõendava dokumendiga ja puuderaskusastme kehtivuse ajani. Klienti abistatakse liikumisel esimesele korrusele. Tellimused täidetakse kuni 30 minuti jooksul Tallinnas ja kuni 30 km kaugusele linnapiirist. Väljaspoole Tallinna järele sõitmisel lülitatakse taksomeeter sisse kliendi sisenemisel taksosse. Muudes tingimustes lepitakse kokku taksofirmaga.

Kaarti pikendatakse peale kehtiva puude raskuastme tõendi (koopia) esitamisel. taksoteenuse kuulimiit on 540 krooni, millest kliendi omaosalus on ¼ arvest. Sõidu eest tasumine toimub arve alusel sularahas või pangakaardiga. Teenindab Tulika Takso. Tellimine telefonilt 6 120 030, faksilt 6 120 013 või e-maililt info@tulika.ee Riiklikel pühadel, erijuhtudel 6 120 007.

Takso tellimisel SMSiga tuleb saata sõnum numbrile 53345859 ja tellimussõnumis tuleb kajastada, mis aadressil ja kellaajal taksot soovitakse, tellija nimi ja PIK kaardi number, kui tasutakse PIK kaardiga; vajadusel erisoovid. Juhul, kui telefoninumber on salastatud, tuleb sõnumisse märkida ka mobiiltelefoni number, et dispetšer saaks tellimussõnumile vastata. Kui kellaaja kohta märge puudub, teenindatakse tellimust üldises järjekorras ca 10-15 minuti jooksul. Dispetšer vastab sõnumile viie minuti jooksul, kinnitades tellimuse ja PIK kaardi kasutamise soovi puhul edastab ka kaardi jäägi.

Vaata lisaks: www.tallinnakoda.ee

Kommentaare ei ole: