3. aprill 2011

Killud

Pühapäeva hommikul ärgates tegin plaane ja tahtsime minna kinno Kormoraane vaatama. Ehmatus oli suur, kui õue läksime, sest veel enne kui mina nägema hakkasin, kuulsin ahastamist Arko suust, et appi auto ukseklaas on katki löödud. Auto juurde jõudes nägin minagi kilde ja seda, et kõik mis asus enne kindalaekas oli nüüd mööda auto esiistet ja põrandat laiali tiritud. Automakk oli alles ja mingit autosse sisenemise märke me ei näinud. Helistasime politseisse ja soovisime politseinikke kohale kutsuda. Peagi helistati Arkole tagasi ja paluti ise Rahumäe teele sõita. Mis teha, sõitsimegi kohale ja soovisime auto invakohale parkida, kuid seal olid lumehunnikud.

Parkisime siis auto lumehunnikute ette, läksime sisse ja kurtsime muret. Tundub, et selles majas ka ei teata, mille (lume) või kelle (liikumispuudega klientide) jaoks parklas invaparkimiskohad on. Kurb aga tõsi, et keegi neid siiski kasutab. Kaldtee oli igatahes lumevaba.Peagi tuli naispolitseinik, läksime pilte tegema ja hiljem liftiga kabinetti seletuskirja andma. Tuju oli rikutud ja hiljem tolmuimejaga autot puhastes jätkus seda klaasikillu puru igale poole. Tundub, et kaskokindlustuseks makstud raha läheb nüüd kõik klaasiparandamisele. Õhtuks saime õemehe abiga akna kilega kinni teibitud. Kohe üldse ei taha mõelda, et samal ajal kui meie magame, liiguvad meie ümber inimesed, kes vandaalitsevad ja meie vara kahjustavad. Igatahes nüüd on plaanid muutunud ja homme on päev targem ning tegutseme selle nimel, et auto korda saaks ja eks siis jälgime politseiniku soovitus, et kõik mis autos on ei viitaks millelegi väärtuslikule, sest tema arvates oli sissemurdmise põhjuseks just see gps-seadme vastuvõtja otsimine, kuna kinnitushoidja pärast seda otsima hakkatagi. Masendav on see juhtum just sellepärast, et selle aasta jooksul on see teine vargus, sest eelmisel korral tõmmati autost kütus välja. Masu mõjub nii, et politseisse pead ise minema, pilte tehakse aga näpujälgi ei võeta ja nii pole lootustki selliseid kaabakaid kätte saada, kes süüdimatult vargil käivad. Loodame, et nüüd on rahu majas ja inimesed olge valvsad. Haige värk igatahes. Kalliks läks selle aasta sünnipäevapidu. Seda enam, et liikumispuudega inimesele on auto just abivahend ja selle aknaklaasi lõhkumise tõttu nüüd autokasutamine häiritud on.