24. aprill 2011

Kuhu kutsuda Viru keskuses invataksot?

See informatsioon puudutab ka invatakso tellimist ja seepärast soovin seda jagada. Tulika dispetser pöördus minu poole murega, mis on seotud meie invatakso klientide teenindamisega Viru keskuse 0-korrusel. Nüüd peale õige kontaktide leidmist sain korrektse vastuse, mida soovin teiega jagada. Loodan, et sellest allpool olevast kirjavahetusest Viru keskusega on abi invataksoteenuse kasutajatele. 1 invaparkimiskoht on ka vana kaubamaja taksopeatuse ja marsruuttaksode vahel, khu on võimalik liikumispuudega inimesel parkida. Igatahes on vajalik omada invaparkimiskaarti. Viru Keskus koostöös parklat opereeriva AS´ga Ühisteenused sisse viinud alltoodud lahenduse invataksode teenindamiseks.

Invatakso parkimine puuetega inimeste teenindamiseks on Viru Keskuse parklas kuni 2h tasuta!

1) Kas invatakso osutajatel peaks olema lubatud sinna bussiterminali sisenemine klientide peale võtmiseks? Invataksoga Viru Keskuse "0" tasemele (bussiterminal ja kaubaterminal) ei ole lubatud sõita ja seda ei saa korraldada keerulise liikluskorralduse, võimalike riskide ning suure koormuse tõttu.
2) Kui sinna siseneda ei tohi, siis kus oleks see võimalik ja lubatud peatumiskoht, eeldusel, et liikumispuudega inimene pole suuteline toidukotiga liikuma? Puuetega inimese sõidukile või invataksole on Viru Keskuse parklas maha märgitud parkimiskohad 3. ja 4. korrustel sissepääsude vahetus läheduses. Parklas on sõiduki ümber jäetud piisav ruum, et mugavalt väljuda või siseneda. Parklast otse Toidumaailma ja ka Keskuse teistele korrustele on võimalik pääseda sissepääsu kõrval asuvate liftidega.
3) Kas piisab inimesele isikliku parkimiskaardi esitamisest peale taksosse sisenemist? Juhul kui sõiduki armatuurile on asetatud kehtiv invakaart, siis on parkimine invakohal korrektne. Invakohal parkimine ei ole tasuta, parkija peab arvestama parkla hinnakirja järgse tariifiga 1,8 Eurot tund, 0,9 Eurot pooltund.

Invataksol on võimalik klienti teenindades tasuta Viru keskuse parklat kasutada järgmistel tingimustel:
1. sissesõidul võetakse parkimiskaart;
2. väljasõidul esitatakse parkimiskaart koos kliendi (so. puudega inimese) isikliku parkimiskaardiga 3. korruse kioskis AS-i Ühisteenused teenindajale;
3. teenindaja tühistab kuni 2h parkimisaega ning tagastatud piletiga on võimalik parklast väljuda.
4) Mida saaksime meie ette võtta puuetega inimeste informeerimiseks sellistes olukordades?
Puuetega Inimeste Koda saab inimesi informeerida, et Viru Keskuse parklas saab eeltoodud korras Invatakso kliente teenindada, näiteks kodulehel www.liikumisvabadus.invainfo.ee või siis invatakso teenuse osutajaid.

Kommentaare ei ole: