11. jaanuar 2014

Reisiblogi: Meie Prantsusmaa 10

9. päev - 31.juuli 2013
Postitus jätkub. Ööd on siin mustad ja vaiksed ning kuulda oli vaid automürinat, rongide urinat ja matkajate sammude kaja kruusal ja vaikset jutuvada. Vahtisime päikeseloojangut ja päikesetõusu. Õhtul käisime veel tutvumas jaamahoonega ja lifiga sõitsime rongini ligippääsu kaema. Meile sobis ja nagu selgus eelmisest 9. postitust, siis hommikul me ka mäetippu sõitsime. Mägede lummuses... ja soovin seda jagada, kuigi jah kohapeal ja ise kogedes on ikka hoopis teine tera ja öine õhk oli mõnus. Nii saab päevast öö ja siis on jälle uus tegusid täis päev algamas.

Objekte püüdmas.
 Otsisin lavendlipõlde aga päevalillesid, kapsaid ja muid vilju.
 Mäest alla viis tee.
 Loojang kl 20.50
 Käisime jaamahoones ennast stendide abil harimas.
 Vaadake kuidas on tee rongini tähistatud ja turvaliseks tehtud, rongile ligi pääsesid kõik.
 Kl 21.22 õhtul
 Selline suur ja võimas parkla oli mäe küljel ja see oli hommikuks autosid tös aga invaparkla oli eraldi jaamahoone kõrval tähistatud.

Kl 21.40
 Parkla oli just selliste kivist müüride ja taskutega.