26. jaanuar 2014

Reisiblogi: Meie Prantsusmaa 20

18. päev - 9.08.2013.
Arko teeb mulle peale kella 6 hommikul äratust ja teatab rõõmsal häälel, et vaata päike tõuseb metsa tagant. Ja tõusiski nii ilusasti peale vihamst ööd.
Uni läheb varakult ära, sest kodu on kõigest mõne autosõidu tunni kaugusel. Pakkiisme asjad kokku ja alustasime sõitu kl 7.16. Sooja on mõnusalt 21 C.
Kella 8.40 ajal jõuame Eestisse. Hurraa olemegi tervelt ja pikalt reisilt tagasi.  Hommikusöögi pausi teeme traditsiooniliselt Pärnu kaubamajakas ja sööme Hesburgeris burgerit kohviga. Maitseb nagu eesti toit ikka. Loeme ära e-postikirjade pealkirjad ja jäävadki viimased kilomeerid ning ongi läbi see Prantsusmaa ringreis. Reis kestis 18 päeva ja algas 23. juulil ja lõppes 9.augustil 2013. Täpselt nii nagu olime planeerinud. Läbisime 11 riiki ja kokku 8429 km. Tervis on meil jätkuvalt hea aga kehakaal mõnede kilomgrammide võrra kergem, auto endiselt töökorras, raha jäi ka alles. Tallinnasse jõuame kl 11 ajal ning kuigi tunnen ennast virga ja värskena, siis kujutan ette mitmeid kordi ma pean auto ja toa vahet käima, et asjad kõik koju saaksid. Arko on rahul ja unistan ühest suurest tassist kuumast koorega kohvist, voodist ja vannist. Aga esmalt vaatan vist ikka lapsed üle ja uurin kuidas nad oma täiskasvanu eluga on toime tulnud. Juba Pärnus oli nii tore poodi minna ja kuulda eesti keelt. Sellest tundest ei saagi enne aru, kui pole kaua eemal olnud. Nii hea on poes küsida ja suhelda ning ei pea mõtlema kuidas seda teha, sest selle reisi ajal ei kohanud me eesti keelt kõnelevaid inimesi. Olime ainult 2 omavahel suhtlevat inimest. Ilmateade lubab päikest, vihma ja äikst ning sooja kuni +25 C. Tere eesti suvi.
Kodumaja hakkas paistma bussi tagant täpselt ajal, mille jäädvustas minu käsi fotokaameraga - ‎9. ‎august ‎2013‎. a., ‏‎11:22:54.

Mina olen reisiga väga väga rahul, sest me saame reisil hästi läbi, ei kakle, ei tülite ja saame tööst eemal olla, kahekesi koos.
Arko arvab, et väga mõnus reis oli aga natuke liiga palav. Ja Arko emotsioonid mahtusid ühele pildile. Aga meil on veel nädal puhkust ning siis jälle tööle. Nädalaga õuab veel palju puhata.

Esmamuljed panin kirja 13.augustil 2013

Tagasi Prantsusmaa reisilt, ning sellega saab tutvuda siit.

Reis oli nii palav, et võttis kohe võhmale! Aga rõõmsad oleme mõlemad.

Kodu paistab!!!
Mul on hea meel enda üle, kes ma pilte viitsisin otsida ja juttu kirjutada ning ka lugejate üle, kes seda kõike vaevusid lugema ja osaliselt ka meie imelisest reisist osa said.
Reisiblogi: Meie Prantsusmaa lõpp!